Call us toll free: +1 800 789 50 12
Top notch Multipurpose WordPress Theme!

Case Study – We reduced cpc on Facebook by 59,5%

Facebook reklamná kampaň pre Pferdesafari.cz

Porovnanie výsledkov profesionálnej správy a správy svojpomocnej klientom


PferdeSafari je špecialista na dovolenku v sedle po celom svete. Jedná sa o exkluzívnu ponuku cestovnej kancelárie so zážitkovými pobytmi pre jazdcov, nejazdcov aj rodiny. Keďže sa jedná o špecifický produkt bolo potrebné čo možno najpresnejšie cielenie pre potenciálnych záujemcov, ktorí by takúto netradičnú ponuky využili. Klient si dovtedy kampane manažoval svojpomocne.


Výzva:

Þ     budovanie povedomia o produkte a značke

Þ     budovanie relevantnej fanúšikovskej základne pre daľšie marketingové aktivity

Þ     zvýšenie návštevnosti na stránke

 

Riešenie:

Þ     implementácia pokročilých možností cielenia na facebooku, ktoré sú dostupné v adv manager

Þ     využitie inovatívnych reklamných formátov (multi ads), ktoré sú dostupné len v power editore – štruktúrovanie kampaní a reklamných skupín pre zvýšenie prehľadnosti výkonu reklám

Þ     označenie návštevníkov z kampane pre možnosť vyhodnotenia ich správania v Google Analytics

 

Výsledok:

Þ     zníženie ceny nákupu klikov z 2,42CCZK na 0,98CZK čo predstavuje úsporu 59,5%

Þ     výrazné zlepšenie odozvy na reklamu, pri takmer rovnakom zásahu bol počet akcií viac ako  4-násobný, pôvodná kampaň zaznamenala 1 242 akcií vs. 5455 u novej profesionálnej kampaňe

Þ     získanie 380 nových relevantných fanúšikov (95,95% zo všetkých získaných fanúškov za sledované obdobie) pôvodná kampaň získala len 16 fanúšikov.

 

Zdroj: screenshot Facebook advert manager 

 

Þ     návštevníci z FB tvorili viac ako 63% celkovej návštevnosti webstránky, z toho takmer 81% bolo unikátnych

Þ     vykazovali nadpriemerný záujem o webstránku – navštívili 2,95 stránky za 2:37minúty

Þ     vzhľadom na to, že pôvodná kampaň svojpomocne vytvorená klientom, nemala nastavené parametre, nemôžeme jej výsledky porovnať s profesionálne vytvorenou kampaňou na úrovní google analytics


    

            Zdroj: screenshot google analytics

 

Výsledky predaja neboli vyhodnocované pre obmedzenie webstránky klienta, v prípade záujmu si prečitajte o našich výsledkoch kampaní optimalizovaných pre predaj.

 

Uverejnené so súhlasom DS Pelikán s.r.o

Are you interested in online performence marketing?

CLIENTS & BRANDS

  • Pferdesafari
  • BMA
  • Trnava Tourims
  • Nadácia pomoc jeden druhému
  • Kanovits
  • Jutex
  • Tomar
  • Hotel Elizabeth
  • Harmony
  • FinTV
  • Zelená Žaba
  • Hotel Bankov
  • Hotel Máj
  • Frais
  • AllWorks
  • FoodDetective
  • Región Štiavnica
  • Aquapark Senec
  • Odškodné